بهترین فیلم های 2021 با داستان واقعی
نوشته شده توسط : روژان ساربان زاده

سال 2021 با مجموعه ای کامل از فیلم های داستانی برداشت شده از زندگی واقعی (یا حداقل الهام گرفته شده) وارد شده است. در اواخر امسال ، ما شاهد اکران فیلم های ژانر بیوگرافی هستیم که زندگی برخی از با نفوذترین هنرمندان موسیقی را شرح می دهد. جنیفر هادسون در نقش آرتا فرانکلین ایفای نقش می کند و یک فیلم زندگی نامه از زندگی الویس به کارگردانی باز لورمن قرار است اکران شود. اما قسمت جالب یک داستان واقعی ناشناخته بودن آن ها است. برای مثال فیلم Nomadland را در نظر بگیرید که آمریکایی های کوچ نشین واقعی را برای بیان داستان های خود به نمایش کشانده است.

فیلم The United States vs Billie Holiday

آندرا دی در اقتباسی به کارگردانی لی دانیلز از زندگی بیلی هالید بازی می کند. این روایت زندگی دشوار او را شرح می دهد ، خصوصاً در مورد حمایت او از حقوق مدنی و استفاده بیش از حد مواد مخدر که زندگی شخصی اورا دچار مشکلات فراوان کرد.

 

فیلم Respect

بخشی از آرزوهای آرتا فرانکلین در اواخر زندگی اش این بود از زندگی او فیلمی ساخته شود و حالا این فیلم با بازی ، جنیفر هادسون قرار است به نمایش در آید. هادسون امیدوارم است بتواند در نقش این اسطوره موسیقی به خوبی ایفای نقش کند تا روح فرانکلین در آرامش باشد. و با توجه به اینکه خوده آرتا فرانکلین قبل از مرگش در مراحل اولیه برنامه ریزی ساخت این فیلم حضور داشته است ، مطمئناً فیلمی است که نباید آن را از دست بدهیم. این فیلم مرداد ماه 1400 اکران می شود.

 

فیلم The Last Duel

این فیلم آینده ریدلی اسکات ، بن افلک و مت دیمون را نه تنها در صفحه نمایش ، بلکه در دنیای واقعی متحول می کند. این فیلم همچنین با بازی جودی کومر و آدام درایور روایت تاریخی را در مورد مردی دنبال می کند که پس از ادعای همسر وی برای تجاوز دوست شوهرش ، بهترین دوست خود را با یک دوئل به چالش می کشد. همچنین این دوئل آخرین دوئل در فرانسه پیش از اعلام رسمی غیر قانونی بودن آنها است.

 

فیلم House of Gucci

در این فیلم بازیگرانی همچون آل پاچینو ، سلما هایک، لیدی گاگا و جارد لتو ایفای نقش می کنند. داستان چگونگی نقشه کشیدن پاتریزیا رجیانی ، همسر سابق مائوریتزیو گوچی ، برای کشتن همسرش ، نوه طراح مشهور لباس گوچی است.

 

فیلم King Lear

داستان کلاسیک شکسپیر درباره یک پادشاه پیر که پادشاهی خود را تقسیم می کند تا سه دخترش را اداره کند ، اما در مورد محبت های آنها گمراه می شود و به تبعید رانده می شود.

 

منبع: بهترین فیلم های 2021 با داستان واقعی





:: برچسب‌ها: دانلود فیلم , فیلم سینمایی , فیلم جدید ,
:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: